Amortyzowanie przedniej osi
Komfort jazdy poza utwardzonymi drogami.
W przeciwieństwie do seryjnego modelu Craftera z respra,o piórowymi, Crafter 4MOTION posiada niezależne zawieszenie kół i sprężyny ze zintegrowanymi amortyzatorami i wzmocnionymi stabilizatorami.
Zdolność do jazdy w terenie
Bezpiecznie do celu, obojętnie gdzie on leży.
Kąt nachylenia: 45°*. Strome podjazdy i zjazdy w terenie lub na placu budowy nie stanowią dla Craftera 4MOTION z napędem Achleitner żadnego problemu. Nawet z podjazdami o nachyleniu 100% (45°) daje sobie bez trudu radę.
Kąt rampowy: 25°*. Aby przejazd po bezdrożach przebiegał pomyślnie, Crafter 4MOTION pokonuje nawet wzniesienia i krawędzie z kątem rampowym do 25°.
Pochylenie boczne: 43°*. Przejazd po pochyłych drogach i nasypach jest dla Craftera 4MOTION łatwym zadaniem dzięki możliwości pochylenia bocznego do 43°.
Kąt natarcia/ zejścia i głębokość brodzenia.
Z kątem natarcia/ zejścia do 28° i głębokością brodzenia ok. 600 mm bez problemu przejedziesz Crafterem 4MOTION zbiorniki wody o głębokości 60 cm.
* Kąty i wartości pochylenia różnią się w zależności od wyposażenia, zabudowy, rozstawu osi i obciążenia ładunkiem. Prosimy pamiętać, że podane tutaj wartości są wyliczonymi wartościami statystycznymi.
Przekładnia rozdzielcza
Idealny rozdział sił.
Oprócz 6-biegowej przekładni manualnej dla stałego napędu na wszystkie koła montowana jest samodzielna przekładnia rozdzielcza z 3 wałami. Rozdziela ona moc silnika po połowie na przednią i tylną oś. Wbudowana redukcja 1:2,5 oraz blokada mechanizmu różnicowego mogą być w razie potrzeby włączone z kabiny kierowcy. Przekładnia rozdzielcza jest zamontowana za przednią osią.
Przednia oś
Doskonały na trudnych bezdrożach.
Przednia oś może być na życzenie wyposażona w blokadę mechanizmu różnicowego. W celu optymalnego rozdziału siły hamowania przednia oś posiada także hydrauliczne hamulce dwuobwodowe ze wzmacniaczem podciśnieniowym.
Tylna oś
Więcej niż tylko tylna oś.
Tylna oś posiada paraboliczne resory piórowe. Ponadto dzięki obudowie mechanizmu różnicowego, części osi z czujnikami ABS i nowemu stabilizatorowi jest doskonale przygotowana do pokonywania ekstremalnie trudnego terenu. Zintegrowana blokada mechanizmu różnicowego (100%) pozwala uniknąć różnic prędkości obrotowej kół przy zróżnicowanej nawierzchni a tym samym gwarantuje optymalne przeniesienie sił. Blokadę można włączyć podczas postoju oraz podczas jazdy z prędkością maksymalnie ok. 10 km/h.
Przyciski obsługowe
Szybkie dostosowanie do prawie każdego
terenu.
Przyciski obsługowe znajdują się na tablicy rozdzielczej z lewej strony kolumny kierownicy. W trudnym terenie można szybko i wygodnie włączyć reduktor oraz odpowiednie blokady mechanizmów różnicowych. W przypadku włączenia blokady mechanizmu różnicowego tylnej osi automatycznie dezaktywuje się ABS. Jego ponowne włączenie następuje po wyłączeniu blokady mechanizmu różnicowego. W przypadku uruchomienia reduktora zapali się odpowiednia lampka kontrolna.
Najwyższa kompetencja w kwestii
napędu na bezdroża.
Nowy Crafter 4MOTION z napędem na wszystkie koła firmy Achleitner to
doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy pracują w najdalszych zakątkach kraju
i świata
Amortyzowanie przedniej osi
Niezależne zawieszenie kół przedniej osi poprawia komfort jazdy oraz bezpieczeństwo w terenie dzięki stałemu kontaktowi kół z podłożem
SzczegółyZdolność do jazdy w terenie
Serpentyny, podjazdy pod wzniesienia i drogi zalane po ulewie nie sprawiają żadnych problemów Crafterowi 4MOTION z napędem na wszystkie koła firmy Achleitner.
SzczegółyPrzekładnia rozdzielcza
Oprócz 6-biegowej przekładni manualnej dla stałego napędu na wszystkie koła montowana jest samodzielna przekładnia rozdzielcza z 3 wałami.
SzczegółyPrzednia oś
Nawet 100% mocy silnika na każde koło. Dodatkowo do seryjnych blokad mechanizmu różnicowego także przednia oś może posiadać blokadę mechanizmu różnicowego.
SzczegółyTylna oś
Tylna oś posiada paraboliczne resory piórowe. Ponadto dzięki obudowie mechanizmu różnicowego, części osi z czujnikami ABS i nowemu stabilizatorowi jest doskonale przygotowana do pokonywania ekstremalnie trudnego terenu.
SzczegółyPrzyciski obsługowe
W trudnym terenie można szybko i wygodnie włączyć reduktor oraz odpowiednie blokady mechanizmów różnicowych.
Szczegóły