Silnik TDI
Silnik TDI
Połączenie niewielkiej pojemności skokowej, turbodoładowania i bezpośredniego wtrysku czyni silniki TDI wyjątkowo efektywnymi. Precyzyjny proces wtrysku pod wysokim ciśnieniem
i wynikające z tego równomierne spalanie mieszanki zapewniają dużą moc przy niskim zużyciu paliwa. Ponadto niskie koszty konserwacji dodatkowo obniżają koszty eksploatacji samochodów
z silnikami TDI. Dla Caddy dostępne są dwa silniki 1.6 TDI i dwa silniki 2.0 TDI.
Silnik TSI
Silnik TSI
Silniki TSI.Połączenie bezpośredniego wtrysku
i turbodoładowania sprawia, że silnik 1.2 TSI jest oszczędniejszy i mocniejszy, niż inne silniki benzynowe. Dostępny w dwóch zakresach mocy.
4MOTION
Napęd 4MOTION - sprawdza się w każdej sytuacji.
Podczas utraty przyczepności na jednym z kół, napęd 4MOTION przenosi napęd na pozostałe koła. Dzięki temu przejmują one moment obrotowy,
co zapewnia doskonałą trakcję i przyczepność. Napęd na cztery koła 4MOTION jest dostępny na życzenie dla Caddy
i Caddy Maxi.
Skrzynia biegów
7 biegów i zupełnie nowe wrażenia podczas jazdy.
Skrzynia DSG pozwala na automatyczną zmianę przełożenia bez przerywania siły ciągu i jest dostępna dla silnika 1,6 l TDI o mocy 75 kW*. Silnik 103 kW** może być na życzenie połączony
z 6-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów.
Dla tego wariantu dostępny jest także napęd na wszystkie koła 4MOTION.
* Caddy i Caddy Maxi, silnik 1,6 l TDI o mocy 75 kW
z DSG, zużycie paliwa w l/100 km: w cyklu miejskim od 6,7 do 6,5, w cyklu pozamiejskim od 5,3 do 5,2, w cyklu mieszanym od 5,8 do 5,7. Emisje CO2
w g/km: w cyklu mieszanym od 152 do 149; klasa efektywności C.
** Caddy i Caddy Maxi, silnik 2,0 l TDI o mocy 103 kW z DSG, zużycie paliwa w l/100 km: w cyklu miejskim od 7,6 do 7,4, w cyklu pozamiejskim od 5,5 do 5,3, w cyklu mieszanym od 6,3 do 6,0. Emisje CO2
w g/km: w cyklu mieszanym od 166 do 158; klasa efektywności D.
Podane wartości zostały ustalone zgodnie z zalecaną procedurą pomiarową (§ 2, nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującej wersji). Przy określaniu emisji CO2 zgodnie z Dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające podczas produkcji i transportu paliwa lub innych nośników energii. Dane nie odnoszą się do konkretnego samochodu i nie są częścią oferty
- zostały podane, aby umożliwić porównanie samochodów różnego typu. Poziom zużycia paliwa i emisji CO2 samochodu zależy nie tylko od efektywnego wykorzystania paliwa przez samochód - wpływa na to również sposób jazdy oraz inne nietechniczne czynniki. Gaz CO2 jest
w głównej mierze odpowiedzialny za efekt cieplarniany. Katalog z danymi dotyczącymi zużycia paliwa oraz emisji CO2 dla wszystkich oferowanych w Polsce nowych samochodów jest dostępny nieodpłatnie w każdym salonie sprzedaży.
Klasy efektywności energetycznej grupują pojazdy na podstawie emisji CO2 z uwzględnieniem masy pustego pojazdu. Pojazdy odpowiadające wartości średniej są zaliczane do klasy D. Pojazdy uzyskujące rezultaty lepsze od średniej zaliczane są do klasy A+, A, B lub C. Samochody
z wartościami gorszymi od średniej przypisywane są do klas E, F lub G.
Bifuel
Mniej zanieczyszczeń. Niższe koszty utrzymania.
Oprócz modeli z silnikami wysokoprężnymi
lub benzynowymi oraz Caddy EcoFuel, na życzenie dostępny jest teraz także Caddy
i Caddy Maxi
w wariancie BiFuel. Ten alternatywny wariant napędu pozwala znacznie obniżyć koszty paliwa i eksploatacji oraz ograniczyć negatywny wpływ na środowisko. Caddy BiFuel posiada tradycyjny duży zbiornik na benzynę oraz zbiornik gazu LPG, które umożliwiają mu pokonanie łącznie ok. 1100 kilometrów. Jest on napędzany silnikiem BiFuel
o pojemności 1,6 l i mocy 75 kW* (102 KM).
Ze względu na niższe podatki gaz jest tańszy, niż olej napędowy lub benzyna i jest dostępny na licznych stacjach benzynowych w całej Europie. Naturalnie Caddy BiFuel spełnia normę emisji spalin Euro 5. Właściciel wyraźnie odczuje oszczędność tej wersji napędu i to przy niezmienionej pojemności bagażnika i najwyższym poziomie bezpieczeństwa.
* Caddy BiFuel i Caddy Maxi BiFuel, silnik LPG 1,6 l o mocy 75 kW w przypadku benzyny i 72 kW w przypadku LPG, zużycie paliwa w l/100 km dla benzyny (LPG): w cyklu miejskim od 10,7 do 10.6 (od 13,7 do 13,6), w cyklu pozamiejskim od 6,8 do 6,7 (od 8,6 do 8,5), w cyklu mieszanym od 8,2 do 8,1 (od 10,5 do 10,4). Emisje CO2 w g/km dla benzyny (LPG): w cyklu mieszanym od 191 do 189 (od 171 do 169); klasa efektywności F do E (E do D).
Podane wartości zostały ustalone zgodnie z zalecaną procedurą pomiarową (§ 2, nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującej wersji). Przy określaniu emisji CO2 zgodnie z Dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające podczas produkcji i transportu paliwa lub innych nośników energii. Dane nie odnoszą się do konkretnego samochodu i nie są częścią oferty - zostały podane, aby umożliwić porównanie samochodów różnego typu. Poziom zużycia paliwa i emisji CO2 samochodu zależy nie tylko od efektywnego wykorzystania paliwa przez samochód - wpływa na to również sposób jazdy oraz inne nietechniczne czynniki. Gaz CO2 jest w głównej mierze odpowiedzialny za efekt cieplarniany. Katalog z danymi dotyczącymi zużycia paliwa oraz emisji CO2 dla wszystkich oferowanych w Polsce nowych samochodów jest dostępny nieodpłatnie w każdym salonie sprzedaży.
Klasy efektywności energetycznej grupują pojazdy na podstawie emisji CO2 z uwzględnieniem masy pustego pojazdu. Pojazdy odpowiadające wartości średniej są zaliczane do klasy D. Pojazdy uzyskujące rezultaty lepsze od średniej zaliczane są do klasy A+, A, B lub C. Samochody z wartościami gorszymi od średniej przypisywane są do klas E, F lub G.
EcoFuel
Silnik na gaz obniża koszty utrzymania.
Obok modeli z silnikami czysto wysokoprężnymi
lub benzynowymi i Caddy BiFuel, na życzenie dostępny jest teraz także Caddy i Caddy Maxi
w wariancie EcoFuel. Ten alternatywny wariant napędu pozwala znacznie obniżyć koszty paliwa
i eksploatacji oraz ograniczyć negatywny wpływ
na środowisko. Caddy EcoFuel jest napędzany przede wszystkim gazem ziemnym i posiada 13-litrowy rezerwowy zbiornik benzyny. Jego silnik 2,0 l EcoFuel rozwija moc 80 kW* (109 KM).
Ze względu na niższe podatki gaz ziemny jest tańszy, niż olej napędowy lub benzyna i jest dostępny na licznych stacjach benzynowych
w całej Europie. Naturalnie Caddy EcoFuel spełnia normę emisji spalin Euro 5 a wiele gmin wspiera zakup samochodu na gaz ziemny dopłatami. Właściciel wyraźnie odczuje oszczędność tej wersji napędu i to przy niezmienionej pojemności bagażnika i najwyższym poziomie bezpieczeństwa.
* Caddy EcoFuel i Caddy Maxi EcoFuel, silnik 2,0 l na gaz ziemny o mocy 80 kW, zużycie paliwa w m3/100 km: w cyklu miejskim 12,0 do 11,9, w cyklu pozamiejskim 6,9, w cyklu mieszanym 8,8 do 8,7. Emisje CO2 w g/km: w cyklu mieszanym od 157 do 156; klasa efektywności C do B.
Podane wartości zostały ustalone zgodnie z zalecaną procedurą pomiarową (§ 2, nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującej wersji). Przy określaniu emisji CO2 zgodnie z Dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające podczas produkcji i transportu paliwa lub innych nośników energii. Dane nie odnoszą się do konkretnego samochodu i nie są częścią oferty - zostały podane, aby umożliwić porównanie samochodów różnego typu. Poziom zużycia paliwa i emisji CO2 samochodu zależy nie tylko od efektywnego wykorzystania paliwa przez samochód - wpływa na to również sposób jazdy oraz inne nietechniczne czynniki. Gaz CO2 jest w głównej mierze odpowiedzialny za efekt cieplarniany. Katalog z danymi dotyczącymi zużycia paliwa oraz emisji CO2 dla wszystkich oferowanych w Polsce nowych samochodów jest dostępny nieodpłatnie w każdym salonie sprzedaży.
Klasy efektywności energetycznej grupują pojazdy na podstawie emisji CO2 z uwzględnieniem masy pustego pojazdu. Pojazdy odpowiadające wartości średniej są zaliczane do klasy D. Pojazdy uzyskujące rezultaty lepsze od średniej zaliczane są do klasy A+, A, B lub C. Samochody z wartościami gorszymi od średniej przypisywane są do klas E, F lub G.
Certyfikat ekologiczny
Caddy - z certyfikatem ekologicznym.
Certyfikatem ekologicznym Volkswagen wyróżnia samochody i technologie, które w porównaniu
ze swoimi poprzednikami wykazują lepsze parametry związane z ochroną środowiska. Specjalne jednostki kontrolują spełnianie norm ISO 14040 oraz ISO 14044 dotyczących zarządzania środowiskowego. Sprawozdania dotyczą nie tylko poziomu zużycia paliw oraz emisji szkodliwych gazów, ale również cyklu życia samego produktu
- w przypadku Caddy od jego produkcji poprzez eksploatację aż po ponowne wykorzystanie. Oznacza to, że w obliczeniach pod uwagę bierze się nawet takie wartości, jak zużycie energii podczas montażu czy planowany recykling.
California California Beach
California Beach
Z nową California Beach możesz przenocować bezpośrednio w tym miejscu, w którym następnego dnia chcesz surfować na doskonałej fali.
- Dach z aluminium rozkładany ręcznie
- Radio Composition Audio
- Klimatyzacja Climatic z półautomatyczną regulacją, z nawiewem w kabinie kierowcy
- Dwa miejsca do spania na dachu
- Gniazdko 12V w górnej części deski rozdzielczej
- Stolik campingowy i 2 krzesła składane umieszczone w tylnej klapie
- Tapicerka tkaninowa Pilion
- Zaczepy do mocowania bagażu we wzmocnionej okładzinie podłogowej
California California Coast
California Coast
Kamper z w pełni funkcjonalnym segmentem kuchennym obejmującym kuchenkę gazową, zlewozmywak i lodówkę.
- Dach z aluminium rozkładany ręcznie
- Radio Composition Audio
- Klimatyzacja Climatic z półautomatyczną regulacją, z nawiewem w kabinie kierowcy
- Dwa miejsca do spania na dachu
- Stolik campingowy i 2 krzesła składane umieszczone w tylnej klapie
- Szafka kuchenna z szufladą, drzwiczkami przesuwanymi oraz umywalka
- Aplikacje dekoracyjne: listwa dekoracyjna Dark Silver Brushed, pas dekoracyjny Anthrazit Metallic
- Tapicerka tkaninowa Visitamo
- Szafki w okleinie White Wood
- Tablica rozdzielcza z szeroką konsolą środkową i schowkiem na butelkę
California California Ocean
California Ocean
Z bogatym wyposażeniem seryjnym California Ocean droga do celu będzie tak samo piękna, jak cel podróży.
- 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Devonport lub 16- calowe Clayton
- Klimatyzacja trzystrefowa Climatronic z elektroniczną regulacją, z dodatkowym sterowaniem w przestrzeni pasażerskiej
- Dwa miejsca do spania na dachu
- Radio Composition Colour
- Stolik campingowy i 2 krzesła składane umieszczone w tylnej klapie
- Szafka kuchenna z szufladą, drzwiczkami przesuwanymi oraz umywalka
- Elektrohydraulicznie unoszony dach, w kolorze nadwozia, z 2 bocznymi oknami, składany materiał dachu w kolorze szarym Alpin
- Tapicerka tkaninowa Valley
- Szafki w okleinie Dark Wood
- Drugi parownik, dodatkowe ogrzewanie, klimatyzowana podsufitka i dodatkowy panel obsługowy w przestrzeni pasażerskiej