Elektroniczny system stabilizacji
Właściwy tor
Podczas jazdy kierowcę wspiera elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP, który steruje pracą hamulców i silnika, a w krytycznych sytuacjach zapobiega wpadnięciu w poślizg.
System awaryjnego hamowania
Stworzony do miasta
System awaryjnego hamowania szczególnie przydaje się w ruchu miejskim. Jest on aktywny podczas poruszania się z prędkością od ok. 5 km/h do 30 km/h. Czujniki systemu skanują przestrzeń w obszarze ok. 10 metrów przed pojazdem i informują o przeszkodach na jego drodze. Jeśli kierowca nie zareaguje na wyświetlane ostrzeżenia, system pomoże mu w szybkim zatrzymaniu auta, zwiększając intensywność hamowania.
Hamulec wielokolizyjny
Dodatkowe wsparcie
Hamulec wielokolizyjny, stosowany seryjnie w klasie kompaktowej tylko przez koncern Volkswagena, automatycznie przyhamowuje pojazd, który uległ zderzeniu, aby w istotnym stopniu zmniejszyć występującą energię kinetyczną. Funkcja ta zapobiega wypadkom, w których po pierwszej kolizji dochodzi do drugiego uderzenia. Kierowca ma możliwość wyłączenia tej funkcji w każdej chwili.
Elektroniczny hamulec postojowy
Płynność
Elektroniczny hamulec postojowy działa płynnie i wygodnie. Uruchamia się go za pomocą jednego przycisku. Jego dodatkowa funkcja "Auto Hold" zapobiega niepożądanemu stoczeniu się samochodu podczas ruszania ze wzniesienia.
Proaktywna ochrona pasażerów
Technologia z wyższej klasy
Proaktywna ochrona pasażerów jest typowym przykładem technologii przeniesionej z wyższej klasy aut do samochodów kompaktowych. Jeżeli system rozpozna potencjalne zagrożenie wypadkiem, na przykład sugerując się hamowaniem z pełną siłą, pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażera zostaną automatycznie naprężone. W przypadku wystąpienia niestabilności jazdy, szyby boczne i rozsuwany dach zostaną prawie całkowicie zamknięte. Dzięki temu kurtyny powietrzne mają lepsze oparcie i mogą optymalnie chronić pasażerów.
Ochrona pasażerów
Zaufanie
Nad bezpieczeństwem wszystkich podróżujących czuwają przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, a także specjalnie zaprojektowane zagłówki. Po stronie kierowcy dodatkowo zamontowana została poduszka kolanowa, chroniąca jego nogi w czasie wypadku.
Bezpieczeństwo wpisane w tradycję.
Bezpieczeństwo to dla konstruktora Golfa bardzo ważny element. Samochód dba o spokój podróżowania wszystkich pasażerów na każdym kroku.
Elektroniczny system stabilizacji
Podczas jazdy kierowcę wspiera elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP, który steruje pracą hamulców i silnika, a w krytycznych sytuacjach zapobiega wpadnięciu w poślizg.
SzczegółySystem awaryjnego hamowania
System awaryjnego hamowania szczególnie przydaje się w ruchu miejskim.
SzczegółyHamulec wielokolizyjny
Hamulec wielokolizyjny, stosowany seryjnie w klasie kompaktowej tylko przez koncern Volkswagena, automatycznie przyhamowuje pojazd, który uległ zderzeniu.
SzczegółyElektroniczny hamulec postojowy
Elektroniczny hamulec postojowy działa płynnie i wygodnie.
SzczegółyProaktywna ochrona pasażerów
Proaktywna ochrona pasażerów jest typowym przykładem technologii przeniesionej z wyższej klasy aut do samochodów kompaktowych.
SzczegółyOchrona pasażerów
Nad bezpieczeństwem wszystkich podróżujących czuwają przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, a także specjalnie zaprojektowane zagłówki.
Szczegóły