Elektroniczny system stabilizacji

Właściwy tor

Podczas jazdy kierowcę wspiera elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP, który steruje pracą hamulców i silnika, a w krytycznych sytuacjach zapobiega wpadnięciu w poślizg.

System awaryjnego hamowania

Stworzony do miasta

System awaryjnego hamowania szczególnie przydaje się w ruchu miejskim. Jest on aktywny podczas poruszania się z prędkością od ok. 5 km/h do 30 km/h. Czujniki systemu skanują przestrzeń w obszarze ok. 10 metrów przed pojazdem i informują o przeszkodach na jego drodze. Jeśli kierowca nie zareaguje na wyświetlane ostrzeżenia, system pomoże mu w szybkim zatrzymaniu auta, zwiększając intensywność hamowania.

Hamulec wielokolizyjny

Dodatkowe wsparcie

Hamulec wielokolizyjny, stosowany seryjnie w klasie kompaktowej tylko przez koncern Volkswagena, automatycznie przyhamowuje pojazd, który uległ zderzeniu, aby w istotnym stopniu zmniejszyć występującą energię kinetyczną. Funkcja ta zapobiega wypadkom, w których po pierwszej kolizji dochodzi do drugiego uderzenia. Kierowca ma możliwość wyłączenia tej funkcji w każdej chwili.

Elektroniczny hamulec postojowy

Płynność

Elektroniczny hamulec postojowy działa płynnie i wygodnie. Uruchamia się go za pomocą jednego przycisku. Jego dodatkowa funkcja "Auto Hold" zapobiega niepożądanemu stoczeniu się samochodu podczas ruszania ze wzniesienia.

Proaktywna ochrona pasażerów

Technologia z wyższej klasy

Proaktywna ochrona pasażerów jest typowym przykładem technologii przeniesionej z wyższej klasy aut do samochodów kompaktowych. Jeżeli system rozpozna potencjalne zagrożenie wypadkiem, na przykład sugerując się hamowaniem z pełną siłą, pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażera zostaną automatycznie naprężone. W przypadku wystąpienia niestabilności jazdy, szyby boczne i rozsuwany dach zostaną prawie całkowicie zamknięte. Dzięki temu kurtyny powietrzne mają lepsze oparcie i mogą optymalnie chronić pasażerów.

Ochrona pasażerów

Zaufanie

Nad bezpieczeństwem wszystkich podróżujących czuwają przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, a także specjalnie zaprojektowane zagłówki. Po stronie kierowcy dodatkowo zamontowana została poduszka kolanowa, chroniąca jego nogi w czasie wypadku.

Bezpieczeństwo wpisane w tradycję.

Bezpieczeństwo to dla konstruktora Golfa bardzo ważny element. Samochód dba o spokój podróżowania wszystkich pasażerów na każdym kroku.

Elektroniczny system stabilizacji

Podczas jazdy kierowcę wspiera elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP, który steruje pracą hamulców i silnika, a w krytycznych sytuacjach zapobiega wpadnięciu w poślizg.

Szczegóły

System awaryjnego hamowania

System awaryjnego hamowania szczególnie przydaje się w ruchu miejskim.

Szczegóły

Hamulec wielokolizyjny

Hamulec wielokolizyjny, stosowany seryjnie w klasie kompaktowej tylko przez koncern Volkswagena, automatycznie przyhamowuje pojazd, który uległ zderzeniu.

Szczegóły

Elektroniczny hamulec postojowy

Elektroniczny hamulec postojowy działa płynnie i wygodnie.

Szczegóły

Proaktywna ochrona pasażerów

Proaktywna ochrona pasażerów jest typowym przykładem technologii przeniesionej z wyższej klasy aut do samochodów kompaktowych.

Szczegóły

Ochrona pasażerów

Nad bezpieczeństwem wszystkich podróżujących czuwają przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, a także specjalnie zaprojektowane zagłówki.

Szczegóły