Silniki
Wydajność w parze z oszczędnością
W najnowszym Passacie Alltrack montowane są wyłącznie mocne jednostki z turbodoładowaniem. Wybierać można spośród 2 silników benzynowych TSI i 2 wysokoprężnych TDI. Ich maksymalny moment obrotowy wynosi od 250 do 350 Nm. Jednostki benzynowe dysponują mocą 118 kW/160 KM i 155 kW/210 KM. Silniki wysokoprężne o mocy 103 kW/140 KM i 125 kW/170 KM posiadają system Start/Stop, funkcję odzyskiwania energii hamowania, a dodatkowo oferowane są zawsze w wersji BlueMotion Technology (BMT).
Blokada mechnizmu różnicowego
Zwiększona precyzja
Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego "XDS" (standardowa dla wersji z silnikiem 210 KM i 170 KM) odpowiada za lepszą przyczepność oraz precyzyjność układu kierowniczego Passata. Czynniki te wpływają na przyjemność i dokładność prowadzenia pojazdu, dodatkowo wzmagając także bezpieczeństwo wszystkich pasażerów.
Adaptacyjna regulacja zawieszenia
Twój styl jazdy
Za sprawą innowacyjnej regulacji zawieszenia "DCC", Passat Alltrack możliwość wyboru jednego z trzech trybów jazdy: sportowego, komfortowego i normalnego. Wszystko odbywa się za pomocą użycia jednego przycisku. Elektronicznie regulowany układ amortyzatorów oraz układ kierowniczy automatycznie dostosowują charakterystykę zawieszenia do stylu prowadzenia kierowcy. Dodatkową zaletą urządzenia jest optymalne dostrojenie amortyzacji zawieszenia do aktualnie pokonywanej nawierzchni.
System kontroli ciśnienia
Pod kontrolą
System kontroli ciśnienia w oponach zapewnia kierowcy oraz pasażerom dodatkowe bezpieczeństwo. Za pomocą elektronicznych czujników umieszczonych w kołach, do komputera pokładowego na bieżąco dostarczane są aktualne dane na temat ciśnienia i temperatury ogumienia. Kierowca jest powiadamiany o nagłych zmianach parametrów w oponach sygnałami optycznymi oraz dźwiękowymi.
Bądź na bieżąco. Bądź zawsze krok
do przodu.
W Passacie Alltrack technologia zaprojektowana została z myślą o komforcie.
Silniki
W najnowszym Passacie Alltrack montowane są wyłącznie mocne jednostki z turbodoładowaniem.
SzczegółyBlokada mechnizmu różnicowego
Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego "XDS" (standardowa dla wersji z silnikiem 210 KM i 170 KM) odpowiada za lepszą przyczepność...
SzczegółyAdaptacyjna regulacja zawieszenia
Za sprawą innowacyjnej regulacji zawieszenia "DCC", Passat oferuje możliwość wyboru jednego z trzech trybów jazdy: sportowego, komfortowego i normalnego.
SzczegółySystem kontroli ciśnienia
System kontroli ciśnienia w oponach zapewnia kierowcy oraz pasażerom dodatkowe bezpieczeństwo.
Szczegóły