Silniki TSI
Innowacja i wydajność
Innowacyjne jednostki TSI łącza w sobie cechy bezpośredniego wtrysku paliwa oraz maksymalnej wydajności. Polo wyposażone w benzynowy silnik zapewnia wystarczająca moc i zadowalające osiągi oraz gwarantuje maksymalną przyjemność z jazdy dla każdego kierowcy. Do niektórych jednostek TSI, istnieje możliwość opcjonalnego zamówienia 7-biegowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG. Polo GTI z silnikiem 1,4 TSI oferuje moc 180 KM i utrzymuje średnie spalanie na poziomie 5,9 l/100 km. Ponadto, jego emisja CO2 wynosi zaledwie 139g/km - tak niskie parametry przy tak wysokiej mocy muszą imponować. Silnik rozpędza samochód od 0 do 100 km/h zaledwie w 6,9 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosi 229 km/h.
Dwusprzęgłowa skrzynia DSG
Budzi podziw
Przekładnia DSG stanowi bardziej ekonomiczną alternatywę dla tradycyjnej skrzyni manualnej. Jej szybkość zmiany biegów usprawnia dynamiczna jazdę oraz dodaje Polo charakteru. 7-stopniowa, dwusprzęgłowa przekładnia DSG łączy w sobie poręczność manualnej zmiany biegów z innowacyjnością automatycznych przekładni.
Silniki wysokoprężne Common-rail
Czystość środowiska
Silniki wysokoprężne Common-rail są lżejsze, bardziej efektywne i, co najważniejsze, przyjazne środowisku. Spełniają one normę emisji spalin Euro 5. Cecha wyróżniająca jednostki TDI z systemem Common-rail jest także oszczędność paliwa. Ich niezwykle wysoka kultura pracy budzi podziw, podobnie jak osiągi. Do wybranych jednostek TDI, istnieje możliwość opcjonalnego zamówienia 7-biegowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG.
Silniki benzynowe
Dobrze dobrane
Jednostki benzynowe montowane w Polo charakteryzują się niższym spalaniem paliwa oraz redukcją emisji spalin przy nieodłącznej przyjemności z jazdy. Volkswagen oferuje do swojego modelu rożne warianty silnikowe, przy czym każdy z nich spełnia standardy Euro 5. Opcjonalnie, niektóre z jednostek dostępne są wraz z 7-stopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów DSG.
Silny charakter.
W Polo montowane są silniki benzynowe oraz wysokoprężne, wyposażone w
filtr cząsteczek stałych.
Silniki TSI
Innowacyjne jednostki TSI łącza w sobie cechy bezpośredniego wtrysku paliwa oraz maksymalnej wydajności.
SzczegółyDwusprzęgłowa skrzynia DSG
Przekładnia DSG stanowi bardziej ekonomiczną alternatywę dla tradycyjnej skrzyni manualnej.
SzczegółySilniki wysokoprężne Common-rail
Silniki wysokoprężne Common-rail są lżejsze, bardziej efektywne i, co najważniejsze, przyjazne środowisko.
SzczegółySilniki benzynowe
Jednostki benzynowe montowane w Polo charakteryzują się niższym spalaniem paliwa oraz redukcją emisji spalin przy nieodłącznej przyjemności z jazdy.
Szczegóły