Silniki TSI

Innowacja i wydajność

Innowacyjne jednostki TSI łącza w sobie cechy bezpośredniego wtrysku paliwa oraz maksymalnej wydajności. Polo wyposażone w benzynowy silnik zapewnia wystarczająca moc i zadowalające osiągi oraz gwarantuje maksymalną przyjemność z jazdy dla każdego kierowcy. Do niektórych jednostek TSI, istnieje możliwość opcjonalnego zamówienia 7-biegowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG. Polo GTI z silnikiem 1,4 TSI oferuje moc 180 KM i utrzymuje średnie spalanie na poziomie 5,9 l/100 km. Ponadto, jego emisja CO2 wynosi zaledwie 139g/km - tak niskie parametry przy tak wysokiej mocy muszą imponować. Silnik rozpędza samochód od 0 do 100 km/h zaledwie w 6,9 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosi 229 km/h.

Dwusprzęgłowa skrzynia DSG

Budzi podziw

Przekładnia DSG stanowi bardziej ekonomiczną alternatywę dla tradycyjnej skrzyni manualnej. Jej szybkość zmiany biegów usprawnia dynamiczna jazdę oraz dodaje Polo charakteru. 7-stopniowa, dwusprzęgłowa przekładnia DSG łączy w sobie poręczność manualnej zmiany biegów z innowacyjnością automatycznych przekładni.

Silniki wysokoprężne Common-rail

Czystość środowiska

Silniki wysokoprężne Common-rail są lżejsze, bardziej efektywne i, co najważniejsze, przyjazne środowisku. Spełniają one normę emisji spalin Euro 5. Cecha wyróżniająca jednostki TDI z systemem Common-rail jest także oszczędność paliwa. Ich niezwykle wysoka kultura pracy budzi podziw, podobnie jak osiągi. Do wybranych jednostek TDI, istnieje możliwość opcjonalnego zamówienia 7-biegowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG.

Silniki benzynowe

Dobrze dobrane

Jednostki benzynowe montowane w Polo charakteryzują się niższym spalaniem paliwa oraz redukcją emisji spalin przy nieodłącznej przyjemności z jazdy. Volkswagen oferuje do swojego modelu rożne warianty silnikowe, przy czym każdy z nich spełnia standardy Euro 5. Opcjonalnie, niektóre z jednostek dostępne są wraz z 7-stopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów DSG.

Silny charakter.

W Polo montowane są silniki benzynowe oraz wysokoprężne, wyposażone w
filtr cząsteczek stałych.

Silniki TSI

Innowacyjne jednostki TSI łącza w sobie cechy bezpośredniego wtrysku paliwa oraz maksymalnej wydajności.

Szczegóły

Dwusprzęgłowa skrzynia DSG

Przekładnia DSG stanowi bardziej ekonomiczną alternatywę dla tradycyjnej skrzyni manualnej.

Szczegóły

Silniki wysokoprężne Common-rail

Silniki wysokoprężne Common-rail są lżejsze, bardziej efektywne i, co najważniejsze, przyjazne środowisko.

Szczegóły

Silniki benzynowe

Jednostki benzynowe montowane w Polo charakteryzują się niższym spalaniem paliwa oraz redukcją emisji spalin przy nieodłącznej przyjemności z jazdy.

Szczegóły