Zawieszenie na złe drogi
Specjalista od trudnych dróg.
Volkswagen oferuje różne zawieszenia, odpowiednie dla różnych warunków eksploatacji, na przykład wytrzymałe zawieszenie na złe drogi, sprawdzające się na śliskich i luźnych podłożach, często spotykanych na placach budowy.
4MOTION
Napęd 4MOTION - sprawdza się w każdej sytuacji.
Moc silnika jest rozdzielana na przednią i tylną oś w zależności od sytuacji. Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego dba o równomierną trakcję, na przykład przy ruszaniu z dużym przyspieszeniem. Koła, które mają lepszy kontakt z nawierzchnią przejmują siłę napędu. Dla kierowcy oznacza to bezpieczeństwo na niemalże wszystkich drogach.
Silniki TDI
Silniki wysokoprężne TDI.
Połączenie niewielkiej pojemności skokowej, turbodoładowania i bezpośredniego wtrysku sprawia, że silniki TDI są wyjątkowo efektywne. Precyzyjne procesy wtrysku pod wysokim ciśnieniem i wynikające z tego równomierne spalanie zapewniają wysoką moc przy niskim zużyciu paliwa. Dodatkowo na ekonomiczność silników wpływają niewielkie koszty przeglądów
i serwisu.
Dla Transportera dostępny jest jeden silnik 2,0 l TDI w trzech stopniach mocy oraz jeden silnik 2,0 l BiTDI o mocy 132 kW*.
* Transporter z silnikiem 2,0 l BiTDI o mocy 132 kW, zużycie paliwa w l/100 km: w cyklu miejskim od 11,1 do 9,5, w cyklu pozamiejskim od 7,9 do 6,4, w cyklu mieszanym od 9,1 do 7,5. Emisje CO2 w g/km: w cyklu mieszanym od 240 do 197; klasa efektywności E do D.
Podane wartości zostały ustalone zgodnie z zalecaną procedurą pomiarową (§ 2, nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującej wersji). Przy określaniu emisji CO2 zgodnie z Dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające podczas produkcji i transportu paliwa lub innych nośników energii. Dane nie odnoszą się do konkretnego samochodu i nie są częścią oferty - zostały podane, aby umożliwić porównanie samochodów różnego typu. Poziom zużycia paliwa i emisji CO2 samochodu zależy nie tylko od efektywnego wykorzystania paliwa przez samochód - wpływa na to również sposób jazdy oraz inne nietechniczne czynniki. Gaz CO2 jest w głównej mierze odpowiedzialny za efekt cieplarniany. Katalog z danymi dotyczącymi zużycia paliwa oraz emisji CO2 dla wszystkich oferowanych w Polsce nowych samochodów jest dostępny nieodpłatnie w każdym salonie sprzedaży.
Silniki TSI
Silniki benzynowe TSI.
Bezpośredni wtrysk i turbodoładowanie sprawiają, że silniki 2,0 l TSI (110 kW*/ 150 kW**) są oszczędniejsze i mocniejsze, niż inne silniki benzynowe. Silnik 150 kW** jest dostepny z manualną skrzynią biegów lub DSG, do wyboru także z napędem na wszystkie koła 4MOTION.
* Transporter z silnikiem 2,0 l TSI o mocy 110 kW, zużycie paliwa w l/100 km: w cyklu miejskim od 13,0 do 12,7, w cyklu pozamiejskim od 8,6 do 7,7, w cyklu mieszanym od 10,2 do 9,5. Emisje CO2 w g/km: w cyklu mieszanym od 238 do 222; klasa efektywności F do E. Ta wersja napędu będzie dostępna w późniejszym terminie.
** Transporter z silnikiem 2,0 l TSI o mocy 150 kW, zużycie paliwa w l/100 km: w cyklu miejskim od 14,2 do 12,7, w cyklu pozamiejskim od 9,0 do 7,7, w cyklu mieszanym od 10,9 do 9,5. Emisje CO2 w g/km: w cyklu mieszanym od 245 do 222; klasa efektywności F do E.
Podane wartości zostały ustalone zgodnie z zalecaną procedurą pomiarową (§ 2, nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującej wersji). Przy określaniu emisji CO2 zgodnie z Dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające podczas produkcji i transportu paliwa lub innych nośników energii. Dane nie odnoszą się do konkretnego samochodu i nie są częścią oferty - zostały podane, aby umożliwić porównanie samochodów różnego typu. Poziom zużycia paliwa i emisji CO2 samochodu zależy nie tylko od efektywnego wykorzystania paliwa przez samochód - wpływa na to również sposób jazdy oraz inne nietechniczne czynniki. Gaz CO2 jest w głównej mierze odpowiedzialny za efekt cieplarniany. Katalog z danymi dotyczącymi zużycia paliwa oraz emisji CO2 dla wszystkich oferowanych w Polsce nowych samochodów jest dostępny nieodpłatnie w każdym salonie sprzedaży.
Klasy efektywności energetycznej grupują pojazdy na podstawie emisji CO2 z uwzględnieniem masy pustego pojazdu. Pojazdy odpowiadające wartości średniej są zaliczane do klasy D. Pojazdy uzyskujące rezultaty lepsze od średniej zaliczane są do klasy A+, A, B lub C. Samochody z wartościami gorszymi od średniej przypisywane są do klas E, F lub G.
Możliwości terenowe
Bezpiecznie do celu, mimo przeszkód.
Małe nasypy ziemi na budowach i ostre podjazdy Transporter z silnikiem 132 kW* pokonuje prawie bez wysiłku, jeżeli kąt podjazdu nie przekracza 37°.
Transporterem Furgon przejedziesz bez problemu na przykład przez stojące wody o głębokości do 30 cm. Drogi i place budowy zalane po intensywnych deszczach też nie są przeszkodą - głębokość brodzenia wynosi do 300 mm (pomiar przy pełnym obciążeniu i prędkości maksymalnie 30 km/h).
Mniejsze podjazdy na zbocza nie stanowią dla Transportera Furgon żadnego problemu. Dzięki rozstawowi osi oraz zderzakom nie przerazi go nawet pochylenie stoku o 21° (kąt natarcia). Maksymalny kąt zejścia wynosi 17° (pomiar z wyposażeniem seryjnym i przy pełnym obciążeniu).
Aby jazda po małych wzniesieniach i nieprzejezdnych drogach nie skończyła się w przykry sposób, Transporter Furgon pokonuje z łatwością pagórki o kącie rampowym do 14° (pomiar z wyposażeniem seryjnym i pełnym obciążeniem). * Transporter z silnikiem 2,0 l BiTDI o mocy 132 kW, zużycie paliwa w l/100 km: w cyklu miejskim od 11,1 do 9,5, w cyklu pozamiejskim od 7,9 do 6,4, w cyklu mieszanym od 9,1 do 7,5. Emisje CO2 w g/km: w cyklu mieszanym od 240 do 197; klasa efektywności E do D.
Podane wartości zostały ustalone zgodnie z zalecaną procedurą pomiarową (§ 2, nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującej wersji). Przy określaniu emisji CO2 zgodnie z Dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające podczas produkcji i transportu paliwa lub innych nośników energii. Dane nie odnoszą się do konkretnego samochodu i nie są częścią oferty - zostały podane, aby umożliwić porównanie samochodów różnego typu. Poziom zużycia paliwa i emisji CO2 samochodu zależy nie tylko od efektywnego wykorzystania paliwa przez samochód - wpływa na to również sposób jazdy oraz inne nietechniczne czynniki. Gaz CO2 jest w głównej mierze odpowiedzialny za efekt cieplarniany. Katalog z danymi dotyczącymi zużycia paliwa oraz emisji CO2 dla wszystkich oferowanych w Polsce nowych samochodów jest dostępny nieodpłatnie w każdym salonie sprzedaży.
7-biegowa skrzynia biegów
7 biegów i zupełnie nowe wrażenia podczas jazdy.
Skrzynia DSG pozwala na automatyczną zmianę przełożenia bez przerywania siły ciągu. W połączeniu z BlueMotion Technology i komputerem pokładowym DSG posiada funkcję "wolnego biegu": gdy kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, silnik zostaje tymczasowo odłączony od napędu w celu zmniejszenia zużycia paliwa.
Innowacyjna technika napędów
i silników.
Silniki TDI i TSI najnowszej generacji charakteryzują się dużą mocą i doskonałą
efektywnością.
Zawieszenie na złe drogi
Volkswagen oferuje różne zawieszenia, odpowiednie dla różnych warunków eksploatacji, na przykład wytrzymałe zawieszenie na złe drogi.
Szczegóły4MOTION
Moc silnika jest rozdzielana na przednią i tylną oś w zależności od sytuacji.
SzczegółySilniki TDI
Silniki TDI z Common Rail najnowszej generacji: jeszcze nigdy silniki wysokoprężne nie zużywały tak mało paliwa i nie emitowały tak mało zanieczyszczeń
SzczegółySilniki TSI
Bezpośredni wtrysk i turbodoładowanie sprawiają, że silniki 2,0 l TSI (110 kW*/ 150 kW**) są oszczędniejsze i mocniejsze, niż inne silniki benzynowe.
SzczegółyMożliwości terenowe
Małe nasypy ziemi na budowach i ostre podjazdy Transporter z silnikiem 132 kW* pokonuje prawie bez wysiłku, jeżeli kąt podjazdu nie przekracza 37°.
Szczegóły7-biegowa skrzynia biegów
Skrzynia DSG pozwala na automatyczną zmianę przełożenia bez przerywania siły ciągu.
Szczegóły